AutoPilot
  • Forside
  • Produktet
    • Timeregistrering
    • Sagsstyring og planlægning
    • Fakturering
    • Analyse
    • Vækst
    • Priser
  • Proces
    • Implementering
    • Uddannelse
      • Kurser
      • Workshops
      • Mentor
  • Integrationer
    • e-conomic
    • Microsoft Dynamics Business Central
    • Navision
    • XENA
    • XERO
    • Faktura-Boks
  • Nyheder
  • Om os
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Partnere
      • Beneteau Consult
      • Cadesign
      • Dynateam
      • NTI
      • Land Software A/S
      • PC Software
      • e-conomic
  • Testimonials
  • Kundesider
    • Kundefordele
      • AutoPilot Dage
      • AutoPilot Lounge
      • Forretningsudvikling
      • Fjern- & hjemmearbejdspladser
      • Skift til hosting
      • Uddannelse
    • Support
      • Host driftsstatus
      • FAQ
      • Hotline
      • Manualer
      • Videovejledninger
      • Versionsnoter
      • Næste version
  • Søg
  • Menu Menu

Nyheder på Webplatformen

Skrevet af Signe Lyng Pedersen den 30/11/2020

Vi har netop lanceret en stor feature update på vores webplatform, som gør platformen endnu mere attraktiv og selvkørende. I dette indlæg vil vi fremhæve nogle af de vigtigste features.

Husk at vi holder online webinarer, fx om webplatformen

Gratis tilmelding

Hvad er webplatformen?

AutoPilots webplatform skal ses som et supplement til Windows-applikationen, som I er vant til. Det er ikke et ‘enten/eller’ scenarie; det er et ‘både/og’. Webplatformen er browser-baseret, så projektlederne kan arbejde overalt; de er ikke længere bundet af deres arbejdsplads og Windows AutoPilot. Tanken er at projektledere og de gængse medarbejdere udelukkende arbejder på webplatformen, da platformen dækker deres AutoPilot-behov. Vi anbefaler stadig, at jeres administrerende medarbejdere arbejder på Windows, da der er nogle arbejdsområder, som ikke er tilgængelige på webplatformen – endnu. 

Vil du høre mere om webplatformen og hvordan du får fingrene i den, så kontakt os på telefon 8612 4885 eller e-mail salg@autopilot.dk

NYHED: Overblik på medarbejdersitet – data på hver medarbejder

Hver medarbejder har adgang til deres eget dashboard, der udstiller en række informationer om dem selv og deres arbejdsopgaver. 

 Afhængig af deres rolle i virksomheden, vil dashboardet vise forskellige informationer. Alle medarbejder vil kunne se deres planlagte tid på sager og delsager, fordelt på måneder. Har medarbejderen ledelsesansvar, vil vedkommende også have overblik over hvilke opgaver de har ansvaret for, samt have en smutvej til sagsoverbliket, ved at klikke på øjet til højre. 

Derudover er der en grafisk visualisering af alle medarbejdernes kapacitet fordelt på sagstype, deres prognose for tilbageværende ferie/afspadsering og deres status på timeseddel aflevering. 

NYHED: Kunde- og leverandøroprettelse – hent data direkte fra CVR registeret

Du kan oprette kunder og leverandører i webplatformen, præcis på samme måde som du kan på Windowsplatformen. 

På webplatformen kan du trække data direkte fra CVR-registeret ved at indtaste CVR-nummeret på den adresse du vil oprette. Stamdatafeltet bliver udfyldt automatisk, med informationerne fra registeret. På den måde, sparer du både tid og kræfter på ikke at skulle finde og indtaste informationer på hver kunde eller leverandør du skal oprette; det sker helt automatisk. Kender du ikke til deres CVR nummer, kan du forsøge med p-nummeret. Alternativt, kan du selv udfylde stamdata felterne. 

NYHED:Oprettelse af Sager, Delsager, Faser/aktiviteter

Du kan også oprette sager, delsager og faser/aktiviteter på webplatformen, præcis som på Windows platformen. Når du har oprettet en adresse, kan du forberede en ny sag på den.

AutoPilot guider dig igennem processen med at tilføje delsager og aktiviteter/faser på sagen og markerer hvis noget obligatorisk ikke er udfyldt. 

Linjer der er påkrævet at udfylde, er markeret med et rødt hjørne. Mangler du, at udfylde information i en fane vil der være udrådstegn øverst ved siden af fanetitlen.

NYHED: Lukning og vedligeholdelse af delsager

Nu er der også mulighed for at lukke delsager på webben, så du kan vedligeholde sagerne. Præcis som i Windows-applikationen, skal du sørge for at sagen er klar til at blive lukket og at der ikke er noget resterende du skal tage højde for. Hvis delsagen har noget resterende du skal tage stilling til, vil AutoPilot vise det med et udråbstegn. Når delsagen er klar til at blive lukket, vil der kun være grønne flueben tilbage. 

Således er det muligt at følge en sag fra start til slut på webben; fra addresseoprettelse, til sagsoprettelse og til lukning af sagen. 

PÅ VEJ: Fakturaforslag

Inden længe kan projektlederne også lave fakturaforslag på webplatformen. Det er helt enkelt at befolke et fakturaforslag med timer, rater og udlæg, og se det præsenteret i realtime.

PÅ VEJ: Rapporter

På sigt bliver det muligt at danne rapporter/udtræk, grupperet, sorteret og filtreret præcist som du ønsker.

Webplatformen har et utal af brugbare funktioner og lækre features; også mange, mange flere end dem der er blevet fremhævet i dette indlæg. 

Har du allerede adgang til Webplatformen, men har brug for hjælp til at komme igang med det, så tilbyder vi mentorsessions i webplatformen. 

Vil du høre mere om webplatformen, hvilke andre funktioner platformen har, eller hvordan du kommer igang med det, så kontakt os på telefon 8612 4885 eller e-mail salg@autopilot.dk

Mere nyt om webplatformen

Spændende nyheder i ny version

16/12/2022
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/09/update_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2022-12-16 12:38:382022-12-16 14:23:21Spændende nyheder i ny version

Analyseværktøjet har fået tabelvisning

04/01/2022
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2021/12/pc-work_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2022-01-04 13:04:082022-01-05 12:19:39Analyseværktøjet har fået tabelvisning

Analyseværktøjet har fået diagrammer

17/09/2021
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2021/09/planning_postits_drawing_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2021-09-17 11:53:482021-12-02 12:32:37Analyseværktøjet har fået diagrammer

Analyseværktøjet – nu også på webplatformens fakturalister

21/06/2021
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2021/06/charts-desk-graph_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2021-06-21 13:31:212021-12-02 12:32:48Analyseværktøjet – nu også på webplatformens fakturalister

Nyheder på webplatformen: Info-bubbles

07/05/2021
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/10/mockup_logo_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2021-05-07 12:57:402021-12-02 12:32:55Nyheder på webplatformen: Info-bubbles

Ugetimesedlen har fået et nyt layout og nye funktioner

08/04/2021
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2021/04/ugeseddel.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2021-04-08 14:28:572021-04-14 12:57:40Ugetimesedlen har fået et nyt layout og nye funktioner

Nyt analyseværktøj på webplatformen

19/03/2021
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/01/process-chart-diagram-kreativ-arbejde_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2021-03-19 10:49:522021-12-02 12:33:12Nyt analyseværktøj på webplatformen

Nyheder på Webplatformen

30/11/2020
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2020/11/banner_desktop-office.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2020-11-30 09:47:052021-04-27 14:54:31Nyheder på Webplatformen

Nyhed: Ugetimesedlen er ankommet

04/10/2019
Læs mere
https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/10/mockup_banner.jpg 650 1800 Signe Lyng Pedersen https://autopilot.dk/wp-content/uploads/2019/07/blank_logo_placeholder.gif Signe Lyng Pedersen2019-10-04 14:03:542021-04-27 14:56:58Nyhed: Ugetimesedlen er ankommet
ForrigeNæste
Del denne side
  • Del på Facebook
  • Del på Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Del på Pinterest
  • Del på LinkedIn
  • Del på Tumblr
  • Del på Reddit
  • Del via E-mail
Anbefalet indhold
Sluk for den gamle timeseddel og skift til en ren online
Nyheder på webplatformen: Info-bubbles
AutoPilot og Cadesign inviterer
Dell EMC Fremtiden er hostet - skal I være med?
Nyt i version 162
Analyseværktøjet har fået tabelvisning
Nye
  • Spændende nyheder i ny version16/12/2022 - 12:38
  • Glædelig jul 202205/12/2022 - 12:01
  • Årsreminder 2022-202326/10/2022 - 09:21
  • TimeLog og AutoPilots CEO, Pelle svarer på spørgsmål04/07/2022 - 13:14
Populære
  • Ny kunde: Elgaard Architecture29/09/2015 - 13:28
  • AutoPilot giver dig handlemuligheder ved tidlige underr...24/10/2016 - 14:19
  • Mød vores hotline: Zitta31/08/2017 - 12:00
  • Hvordan tilpasser man sig den nye ferielov i AutoPilot?26/02/2019 - 12:54
Book demo
Få nyhedsbrevet
LinkedIn
AutoPilot Dage
Hotline
Kontakt os
Uddannelse
Få Fjernsupport

Sitet bruger cookies, se privatlivspolitik © AutoPilot ApS.

Alle priser er vejledende og angivet i DKK ex moms.

Vidste du, at du kan eksportere din kundeliste til Excel? Èn medarbejder kan have to salgspriser på samme delsag
Scroll to top

Ved fortsat brug af sitet accepterer du vores brug af cookies og privatlivspolitik.

OKNej tak

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Privatlivspolitik
Accept settingsHide notification only