Opdateringer
04.01.25 – Løsning (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
Vi er nu glade for at kunne medele at i alle er rykkede til nye servere.
Vi vil løbende monitore men forventer ikke ydeligere udfordringer i forbindelse med dette.
04.01.25 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
15.15: Nogle kunder har i dag oplevet at bliver logget af kort varigt. Det har varet mellem 3-5 minutter.
En forventet løsning på dette er fundet. Vi forventer og kunne komme tilbage til jer i løbet af imorgen.
Vi beklager ulejligheden, og håber på jeres forståelse.
03.01.25 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
15.30: Det har i dag ikke været nogle udfordringer. Vi vil forsætte med at holde øje med serverne.
02.01.25 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
15.30: Vi er nu tilbage efter jul og nytår, og det er vores opdateringer også.
Vi har holdt øje med serverne hen over jul og Nytår og der har ikke været noget uventet.
Vi vil forsat opdatere siden her.
19.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.15: Få kunder har oplevet en nede tid på op til 30 min i dag mellem 10.15-10.45.
Serverne er blevet restartet og alt fungere igen.
19.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.15: Vi er glade for at kunne medele at serverne stadigvæk er stabile. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne idag.
18.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.15: Vi er glade for at kunne medele at serverne stadigvæk er stabile. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne idag.
17.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.10: Vi er glade for at kunne medele at serverne stadigvæk er stabile. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne idag.
16.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.50: Vi er glade for at kunne medele at serverne stadigvæk er stabile. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne idag.
13.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.20: Vi er glade for at kunne medele at serverne stadigvæk er stabile. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne hverken idag eller over weekenden.
12.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.20: Vi er glade for at kunne medele at serverne stadigvæk er stabile. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne i dag.
11.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
14.10: Opdateringen fra 09.12.24 ser stadig ud til at have haft en positiv effekt. Vi har ikke identificeret ydeligere udfordringer, men vil forsat monitorer.
Der kommer ikke nogle ændringer til serverne i dag.
10.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
15.00: Igår aftes var det success ved tilføjelse af ydeligere CPU og RAM til serverne. Vi ser gode tegn i vores monitorering, og en mindre beslastning. Vi vil forsat arbejde på at finde root cause, og vil forsæt opdatere denne side.
06.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
15.00: Vi arbejder stadig på en løsning. De seneste par dage har der ikke været nogen udfordringer, som kan relateres til serverne. Vi arbejder fortsat på at identificere, hvad der har forårsaget de tidligere opståede problemer.
05.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
15.00 : Vi er i løbende dialog med vores leverandør. Sammen med dem kommer vi tættere på en grundlæggende årsag. Vi har endnu ikke en forventet tidsramme for hvornår dette er løst.
Næste opdatering forventes senere idag.
04.12.24 – Opdatering (Sporadiske udfordringer med hostede løsninger)
Vi arbejder stadig på sagen med vores leverandør. Der er desværre ikke nogen konklusion på nuværende tidspunkt.
Næste opdatering er senest imorgen kl.15
03.12.24 – Sporadiske udfordringer med hostede løsninger:
Vi oplever i øjeblikket udfordringer med vores servere, hvor jeres Autopilot-produkt er hostet, hvilket kan forårsage frysninger. Vi arbejder intensivt med vores leverandør på at identificere hovedårsagen.
29.11.24 – Udfordringer med hostede kunder er løst!
Som kommunikeret til alle hostede kunder igår (28.11.24) implementerede vi igår aftes en løsning på udfrodringerne med hastighed i forbindelse med udtræk af større data mægnder. Vi er glade for at kunne informere om at løsningen virkede som forventet, og der ikke er nogen udfordring længere, forbundet med udtræk af større data mægnder.
28.11.24 – Løsning for hostede kunder:
I aften mellem 22.00-23.00 vil en forventet løsning bliver rullet ud til alle hostede kunder.
Dette vil betyde at vores servere hos vores leverandør skal genstartes.
Derfor vil systemet i aften (28.11.24) mellem 22.00-23.00 ikke vil være tilgængeligt, når jeres specifikke server bliver genstartet.
28.11.24 – Forsinkelser ved udtræk af større data:
Nogle kunder oplever nedsat hastighed på deres hostede løsninger i forbindelse med udtræk af større data mægnder.
Få hjælp af hotline
Vores support har næsten alt. Hvis du har et problem, kan du kontakte vores hotline alle hverdage kl 9-15.
Vil du lære mere om AutoPilot, har du disse ressourcer til rådighed: