Vi har netop lanceret en stor feature update på vores webplatform, som gør platformen endnu mere attraktiv og selvkørende. I dette indlæg vil vi fremhæve nogle af de vigtigste features.
Hvad er webplatformen?
AutoPilots webplatform skal ses som et supplement til Windows-applikationen, som I er vant til. Det er ikke et ‘enten/eller’ scenarie; det er et ‘både/og’. Webplatformen er browser-baseret, så projektlederne kan arbejde overalt; de er ikke længere bundet af deres arbejdsplads og Windows AutoPilot. Tanken er at projektledere og de gængse medarbejdere udelukkende arbejder på webplatformen, da platformen dækker deres AutoPilot-behov. Vi anbefaler stadig, at jeres administrerende medarbejdere arbejder på Windows, da der er nogle arbejdsområder, som ikke er tilgængelige på webplatformen – endnu.
Vil du høre mere om webplatformen og hvordan du får fingrene i den, så kontakt os på telefon 8612 4885 eller e-mail salg@autopilot.dk
NYHED: Overblik på medarbejdersitet – data på hver medarbejder
Hver medarbejder har adgang til deres eget dashboard, der udstiller en række informationer om dem selv og deres arbejdsopgaver.
Afhængig af deres rolle i virksomheden, vil dashboardet vise forskellige informationer. Alle medarbejder vil kunne se deres planlagte tid på sager og delsager, fordelt på måneder. Har medarbejderen ledelsesansvar, vil vedkommende også have overblik over hvilke opgaver de har ansvaret for, samt have en smutvej til sagsoverbliket, ved at klikke på øjet til højre.
Derudover er der en grafisk visualisering af alle medarbejdernes kapacitet fordelt på sagstype, deres prognose for tilbageværende ferie/afspadsering og deres status på timeseddel aflevering.
NYHED: Kunde- og leverandøroprettelse – hent data direkte fra CVR registeret
Du kan oprette kunder og leverandører i webplatformen, præcis på samme måde som du kan på Windowsplatformen.
På webplatformen kan du trække data direkte fra CVR-registeret ved at indtaste CVR-nummeret på den adresse du vil oprette. Stamdatafeltet bliver udfyldt automatisk, med informationerne fra registeret. På den måde, sparer du både tid og kræfter på ikke at skulle finde og indtaste informationer på hver kunde eller leverandør du skal oprette; det sker helt automatisk. Kender du ikke til deres CVR nummer, kan du forsøge med p-nummeret. Alternativt, kan du selv udfylde stamdata felterne.
NYHED:Oprettelse af Sager, Delsager, Faser/aktiviteter
Du kan også oprette sager, delsager og faser/aktiviteter på webplatformen, præcis som på Windows platformen. Når du har oprettet en adresse, kan du forberede en ny sag på den.
AutoPilot guider dig igennem processen med at tilføje delsager og aktiviteter/faser på sagen og markerer hvis noget obligatorisk ikke er udfyldt.
Linjer der er påkrævet at udfylde, er markeret med et rødt hjørne. Mangler du, at udfylde information i en fane vil der være udrådstegn øverst ved siden af fanetitlen.
NYHED: Lukning og vedligeholdelse af delsager
Nu er der også mulighed for at lukke delsager på webben, så du kan vedligeholde sagerne. Præcis som i Windows-applikationen, skal du sørge for at sagen er klar til at blive lukket og at der ikke er noget resterende du skal tage højde for. Hvis delsagen har noget resterende du skal tage stilling til, vil AutoPilot vise det med et udråbstegn. Når delsagen er klar til at blive lukket, vil der kun være grønne flueben tilbage.
Således er det muligt at følge en sag fra start til slut på webben; fra addresseoprettelse, til sagsoprettelse og til lukning af sagen.
PÅ VEJ: Fakturaforslag
Inden længe kan projektlederne også lave fakturaforslag på webplatformen. Det er helt enkelt at befolke et fakturaforslag med timer, rater og udlæg, og se det præsenteret i realtime.
PÅ VEJ: Rapporter
På sigt bliver det muligt at danne rapporter/udtræk, grupperet, sorteret og filtreret præcist som du ønsker.
Webplatformen har et utal af brugbare funktioner og lækre features; også mange, mange flere end dem der er blevet fremhævet i dette indlæg.
Har du allerede adgang til Webplatformen, men har brug for hjælp til at komme igang med det, så tilbyder vi mentorsessions i webplatformen.
Vil du høre mere om webplatformen, hvilke andre funktioner platformen har, eller hvordan du kommer igang med det, så kontakt os på telefon 8612 4885 eller e-mail salg@autopilot.dk