Mød vores hotline: Zitta

Når du ringer til vores hotline, får du Zitta, Lene, Henriette eller Åsa i røret, men hvem er de egentlig, og hvordan ser de ud? I dette indlæg går vi tæt på vores fire hotlinere, der sidder og hjælper jer med spørgsmål om AutoPilot.

Vores hotline er til stede alle ugens hverdage fra 09.00-12.30 og 13.00-15.00. I dette tidsrum agerer de sparringspartnere og hjælper netop dig med at klare dagligdagens udfordringer. Du kan i denne miniserie lære de fire kvinder lidt bedre at kende.

 

Om Zitta

Sidste kvinde i rækken er Zitta. Zitta bor i Mariager i et gammelt stråtækt hus sammen med sin mand, og med en grund på mere end 7000 kvadratmeter er der nok at se til. Derfor går meget af tiden med at vedligeholde og istandsætte – hvis de da er hjemme. I hverdagene står Zitta op kl. 5 og bruger 3 timer på at komme til og fra arbejde, så der er selvsagt ikke meget tid tilovers, når arbejdsdagen er slut. Derfor ligger familievisit højt på prioritetslisten i weekenderne; fire børn og et barnebarn, alle bosiddende på Fyn.

Når der en sjælden gang imellem er tid til at slappe af, bliver strikketøjet fundet frem, og det er ikke usandsynligt, at det sker til X-Men eller et afsnit af Doctor Who spin-off’en Torchwood.

Zitta har stor interesse for det gamle Egypten, og derfor faldt valget på Ramses 2., da jeg spurgte, hvem hun gerne ville møde, hvis hun helt selv kunne vælge blandt levende og døde. “Jeg synes, det kunne være spændende at finde ud af, om han er enig i det eftermæle, han har, da det jo ikke er noget, man selv styrer. Og så tror jeg, han var en vildt spændende person!”

 

Zitta og AutoPilot

Zitta er kontoruddannet i Randers Kommune og har været ansat der i en årrække. En samtidig interesse for IT ledte til en uddannelse på Horsens Handelsskole som informationsassistent, der er et bindeled mellem kontor og IT. Før hun blev færdig, blev Zitta tilbudt at undervise i IT på selvsamme handelsskole; det sagde hun ja til og underviste derefter på stedet i 16 år. Det var først efter arbejde på Horsens Handelsskole og et enkelt år på administrationsbacheloren, at hun startede hos AutoPilot ApS. Jobbet passede lige præcis Zittas profil og omfavnede alle de funktioner, hun elsker ved et job.

“Jeg kan rigtig godt lide, at jeg ved noget, som kunderne kan bruge, og som kan gøre deres arbejdsdag meget nemmere. Det er servicedelen, jeg rigtig godt kan lide.”

Zitta og hendes mand har ofte gæster henover weekenden, og med Zittas lyst til at lave mad og masser af plads at boltre sig på er indlogeringen i Mariager “en bedre Bed and Breakfast”. De bruger lang tid på at hygge om gæsterne, og elsker det – en egenskab, der stemmer godt overens med Zittas job i hotline, der jo netop handler om at hjælpe vores kunder og give dem den bedst mulige oplevelse. Det er i dag ca. 2 år siden, at vi fik glæden af Zitta i vores medarbejderstab. Selvom hun oftest sidder i hotline, har hun også ansvaret for diverse administrative opgaver.

Spørgsmål eller kommentarer til denne side? Læg en besked herunder...