AutoPilot
  • Forside
  • Produktet
    • Timeregistrering
    • Sagsstyring og planlægning
    • Fakturering
    • Analyse
    • Vækst
  • Proces
    • Uddannelse
      • Workshops
      • Mentor
  • Integrationer
    • e-conomic
    • Microsoft Dynamics Business Central
    • Navision
    • Faktura-Boks
  • Om os
    • Kontakt
    • Medarbejdere
  • Kundesider
    • Kundefordele
      • AutoPilot Dage
      • AutoPilot Lounge
      • Forretningsudvikling
      • Fjern- & hjemmearbejdspladser
      • Skift til hosting
      • Uddannelse
    • Support
      • Host driftsstatus
      • FAQ
      • Hotline
      • Manualer
      • Videovejledninger
      • Versionsnoter
      • Næste version
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Search
  • Menu Menu

Mød vores hotline: Lene

Skrevet af Blogger den 14/08/2017

Når du ringer til vores hotline, får du Zitta, Lene, Henriette eller Åsa i røret, men hvem er de egentlig, og hvordan ser de ud? I dette indlæg går vi tæt på vores fire hotlinere, der sidder og hjælper jer med spørgsmål om AutoPilot.

Vores hotline er til stede alle ugens hverdage fra 09.00-12.30 og 13.00-15.00. I dette tidsrum agerer de sparringspartnere og hjælper netop dig med at klare dagligdagens udfordringer. Du kan i denne miniserie lære de fire kvinder lidt bedre at kende.

Om Lene

Lene er en af de heldige, der ikke har ret langt på arbejde. Hun bor nemlig i Aarhus V med sin mand og deres datter.

Efter gymnasiet og et par sabbatår, søgte Lene ind på Japanske Studier ved Aarhus Universitet og var i forbindelse med studiet i Japan i 3 måneder. ‘Desværre’ brast illusionen om Japan, og Lene tog tilbage til Danmark, hvor hun efter grunduddannelsen skiftede sit hovedfag til tysk. Der var dog to ting, Lene tog med sig hjem fra Japan: maden – i særdeleshed sushi, som hun også betegner som sin livret – og deres bade. Det sidste kan lyde besynderligt, men ifølge Lene handler det i al sin enkelthed om, at man fylder et kar med 42 grader varmt vand, og vasker sig før man går i. Således er man ren, inden man går i bad, og derfor kan man gøre det sammen. Det er både “ret hyggeligt og ressourceeffektivt”.

Selvom Lene bor relativt tæt på arbejdspladsen, så foretrækker hun transportmidler på fire hjul. Hun kan ifølge eget udsagn “seriøst ikke cykle”, da hun både slingrer og fylder en hel cykelsti, så for alles sikkerhed holder hun sig helst væk fra jernhesten.

Star Trek, tysk middelalderrock og korsetter

Hun er meget interesseret i det tekniske, hvilket forklarer hvorfor hun forud for sit job hos AutoPilot ApS sad 6 år som IT-supporter hos TDC. Kundekontakten var altså ikke helt uvant for hende, da hun startede hos AutoPilot ApS. Lene har i dag været en del af vores hotline i hele 9 år. Hun elsker den uformelle tone og kan godt lide, at de i hotline får et mere personligt forhold til kunderne. Udover hotline består Lenes primære opgaver hos AutoPilot ApS i at skrive manualer, og det er også hende, der har kontakten til vores engelske oversætter.

Lene og hotline

Ligesom vores anden hotliner, Henriette, har Lene også været igennem hele Star Trek-universet. Hun beskriver Jean-Luc Picard fra Next Generation som sin favorit. Desuden har hun læst alle Game of Thrones-bøgerne, men har ikke set serien, da det tidsmæssigt ofte kommer i karambolage med sæsonen for amerikansk fodbold, som hun følger nøje med i.

Lene har en alsidig musiksmag, der blandt andet omfatter jazz, blues og country, faktisk alt andet end pop, men hun hælder mest til “hård middelaldermetal med gods i” – jo ældre jo bedre. Når tyske Saltatio Mortis udgiver nyt album, stryger de direkte til tops på hendes Spotify Playliste over mest afspillede.

En par af Lenes helt store hobbyer er strikning og syning. I anledning af 100-årsdagen for Titanics forlis, deltog hun i et projekt, hvor man kunne få tilsendt originale symønstre fra modeblade udgivet den måned, Titanic sank, og efterfølgende dele sine færdige værker og tips og tricks med ligesindede. Det gav Lene så meget blod på tanden, at hun begyndte at bygge korsetter. Derudover syr hun tøj til familien og kostumer til sin datter.

“Hos hotline vil vi gerne forsøge at skabe et personligt forhold til folk, så de føler sig velkomne, når de ringer. Vi fører derfor samtalerne med en uformel tone og tager det i kundens tempo. Vi er nemlig opmærksomme på, at hvert spørgsmål tager den tid, det tager.”

Del denne side
  • Share on Facebook
  • Share on X
  • Share on WhatsApp
  • Share on Pinterest
  • Share on LinkedIn
  • Share on Tumblr
  • Share on Reddit
  • Share by Mail
Anbefalet indhold
Mød vores hotline: Henriette
Mød Peter - vores nye hotliner
Mød vores hotline: Zitta
Mød vores hotline: Åsa
Et strejf af guld og luksus
Bliv bedre til at udnytte AutoPilot
Recent
  • Årsreminder 2024/202517/12/2024 - 09:13
  • Se om du har restferie der skal bruges inden udgangen af...01/11/2023 - 10:59
  • Årsreminder 2023 – 202430/10/2023 - 13:52
  • Nyheder i din AutoPilot18/09/2023 - 10:55
Popular
  • Genvejstaster i AutoPilot24/04/2014 - 11:21
  • Ny kunde i Colombia22/09/2014 - 11:26
  • Velkommen til den skaldede kok30/09/2014 - 12:43
  • Stor succes med AutoPilot-Dage11/11/2014 - 10:22
Book demo
Få nyhedsbrevet
LinkedIn
AutoPilot Dage
Hotline
Kontakt os
Uddannelse
Få Fjernsupport

Sitet bruger cookies, se privatlivspolitik © AutoPilot ApS.

Alle priser er vejledende og angivet i DKK ex moms.

Link to: Mød vores hotline: Henriette Link to: Mød vores hotline: Henriette Mød vores hotline: Henriette Link to: Mød vores hotline: Åsa Link to: Mød vores hotline: Åsa Mød vores hotline: Åsa
Scroll to top

Ved fortsat brug af sitet accepterer du vores brug af cookies og privatlivspolitik.

OKNej tak

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Privatlivspolitik
Accept settingsHide notification only