AutoPilot
  • Forside
  • Produktet
    • Timeregistrering
    • Sagsstyring og planlægning
    • Fakturering
    • Analyse
    • Vækst
  • Proces
    • Implementering
    • Uddannelse
      • Kurser
      • Workshops
      • Mentor
  • Integrationer
    • e-conomic
    • Navision
    • Uniconta
    • XENA
    • XERO
  • Nyheder
  • Om os
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Partnere
      • Cadesign
      • eman
      • Land Software A/S
      • PC Software
  • Referencer
    • Testimonials
  • Kundesider
    • Kundefordele
      • AutoPilot Dage
      • Forretningsudvikling
      • Fjern- & hjemmearbejdspladser
      • Skift til hosting
      • Uddannelse
    • Support
      • Host driftsstatus
      • FAQ
      • Hotline
      • Manualer
      • Videovejledninger
      • Versionsnoter
      • Næste version
  • Søg
  • Menu Menu

Danmarks bedste hotline!

Skrevet af Signe Lyng Pedersen den 04/11/2019

Danmarks bedste hotline runder 100.000 timeregistreringer!

Vores hotline har jubilæum. Vi har nemlig netop rundet den 100.000nde timeregistrering.

Da vi åbnede vores hotline i august 1999, var det med en klar ambition om at hjælpe kompetent og øjeblikkeligt, når brugerne har behov for det. Siden da har vi drevet hotline-afdelingen med det mål at blive Danmarks bedste hotline, og vi har da også haft et utal af lejligheder til at hjælpe hvor vi kunne…

…men hvor mange er ‘et utal’?

I denne sammenhæng er det 138.006. Så mange kontakter er der oprettet med kunder der har haft brug for hjælp. Alt i alt har vi brugt 57.133 timer på hotline. Eller 2.381 døgn. Eller 6½ år.

Når man bruger 6½ år på noget, kan man ikke undgå at blive god til det. Det lægger kunderne heldigvis også mærke til.

Igen, tak for et godt kursus og tak for jeres gode hotline med instant support i tilspidsede situationer *thumbs up* :)

JBProjektleder

Samtidig vil jeg endnu engang takke AP for jeres tålmodighed og altid positive sind når jeg har ringet og været frustreret…

HJBogholder

Jamen, det er jo helt fantastisk. Lynhurtig hotlinehjælp.

Er virkelig positiv overrasket. Tusind tak for hjælpen!

CIT mand

Jeg har aldrig nogensinde – gennem mere end 30 år som professionel it- og økonomimand – oplevet en så venlig og kompetent brugerservice, som I leverer! Og jeg har ellers været en del igennem. Mange tak.

HMØkonomichef

Del denne side
  • Del på Facebook
  • Del på Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Del på Pinterest
  • Del på LinkedIn
  • Del på Tumblr
  • Del på Reddit
  • Del via E-mail
Anbefalet indhold
Nyt rapportkatalog i AutoPilot
Mød vores hotline: Zitta
Bliv bedre til at udnytte AutoPilot
Mød vores hotline: Lene
Mød vores hotline: Henriette
Mød vores hotline: Åsa
Nye
  • Vidste du at…? AutoPilot kan e-mail-fakturere20/01/2021 - 12:31
  • Akademiingeniør Svend Poulsen A/S – Projektledelse...22/12/2020 - 11:37
  • Èn medarbejder kan have to salgspriser på samme delsa...16/12/2020 - 11:31
  • Nyheder på Webplatformen30/11/2020 - 09:47
Populære
  • Ny kunde: DNA Arkitekter30/04/2015 - 14:19
  • Oplysninger om ATP-bidrag12/01/2016 - 16:36
  • Jørgen Korsgaard talte til The Liveable City i Glasgow19/12/2016 - 14:14
  • Sund registreringskultur er fundamentet for en sund for...27/11/2017 - 11:07
Book demo
Få nyhedsbrevet
LinkedIn
AutoPilot Dage
Hotline
Kontakt os
Uddannelse
Få Fjernsupport

Dette site bruger cookies © AutoPilot ApS.

Alle priser er vejledende og angivet i DKK ex moms.

Vidste du at…? Skift sprog! AutoPilot Dage 2019 var en stor succes!
Scroll to top