Hos AutoPilot opdaterer vi jævnligt systemet for at vedligeholde det og sikre, at vores kunder hele tiden har de redskaber, der skal til for at drive en sund forretning. Dette har givet anledning til at lave et blogindlæg om, hvordan vi fortæller jer om nye opdateringer.
Hvornår offentliggøres nye opdateringer?
Vi vil typisk offentliggøre nye opdateringer fire gange på et år. De nye releases vil som regel indeholde større forbedringer, designændringer, rettelser eller nye funktioner. I bund og grund vil det være mere betydningsfulde opdateringer og relevante ændringer, som bliver kommunikeret ud til jer.
Vi arbejder altid på at forbedre AutoPilot og derfor opdateres systemet også oftere end nye versioner bekendtgøres. Vores intention er kun at annoncere få, men vigtige, releases, så vi forstyrrer jer mindst muligt.
Det kan betyde, at der en gang imellem vil være en ny version, som I ikke er blevet gjort opmærksomme på af os. Til gengæld vil I til enhver tid kunne finde fyldestgørende noter om den nyeste og tidligere versioner under Kundesider > Versionsnoter.
Hvordan fortæller vi jer om nye opdateringer?
En større opdatering vil blive annonceret flere steder. Først og fremmest sender vi et nyhedsbrev ud til de relevante medarbejdere i virksomheden. Hvem de relevante medarbejdere er, det blev besluttet på et konfigurationsmøde, da I startede med AutoPilot. I nyhedsbrevet vil alle versionsinformationer være beskrevet sammen med et link til blogindlægget om den nyeste version.
Den anden måde vi fortæller jer om nye opdateringer på er, som nævnt, gennem bloggen. I blogindlægget vil samtlige versionsnoter og informationer blive samlet, så de er lette at finde og forstå. Ved at abonnere på AutoPilots blog vil du derfor altid få besked, når der er en ny version på gaden.