AutoPilot er sund forretning
Over halvdelen af landets større tegnestuer har allerede implementeret AutoPilot og det er der god grund til. Når jeres forretning vokser, følger AutoPilot med, så I kan skalere uden dyre tilkøb. Der findes tre licensmodeller, som matcher alle behov – uanset om I er 2 ansatte eller 500.
AutoPilot bliver implementeret gennem et skræddersyet forløb, baseret på virksomhedens behov og størrelse. Vi er tilstede igennem hele processen og agerer sparringspartnere når behovet opstår.
Firmapræsentation
Hvad siger kunderne om os?
Hvad siger branchen om os?
Licensmodeller
Behov er ikke ens – og derfor skal jeres AutoPilot heller ikke være ens. AutoPilot kan fås i to niveauer, som afhænger af ambitioner, målsætninger og behov. I kan derfor få lige præcis den AutoPilot der passer til jer. Og hvis jeres behov skulle ændre sig, så kan vi altid ændre jeres AutoPilot.
- STANDARD
STANDARD fokuserer på projektadministration og projektstyring. Her får du tids/udlægsregistrering, fakturering efter branchestandarder, planlægningsværktøjer, prognose over slutøkonomien og overblik over fremtidig kapacitet på tværs af alle medarbejdere. Du kan planlægge på delsager, medarbejdere eller kompetencetyper.
- Tidsregistrering i browser og på app (inkl. noter og udlæg)
- Planlægning og projektstyring
- Prognose for slutøkonomien på enhver sag
- Link til finanssystem
- Fakturering efter branchestandarder
- Fremtidigt kapacitetsoverblik fordelt på kompetencegrupper
- Igangværende arbejde
- Email-robot adviserer projektlederen hvis noget er glemt på en sag
- Fraværskalender
- Automatisk timeseddelsaflevering under fravær
- DanskeArks overenskomst
- —
- 281
kr ex moms/bruger/måned
AutoPilot er hostet i skyen
Vi tager os af alle opgaverne med at hoste din Autopilot – det vil sige serverdrift, opdateringer, backup og rettighedsstyring. Læs om alle fordelene ved en hostet AutoPilot.
Forretningsudvikling
Vi tilbyder en lang række af uddannelse, workshops og undervisning så der er konstant forretningsudvikling
100% dansk support
Al hotline er 100% dansk drevet – men kan selvfølgelig også foregå på engelsk, tysk, norsk eller svensk
Telefon og e-mail
Vi bestræber os på, at alle henvendelser bliver besvaret samme dag; både telefonisk og på e-mail
Få et tilbud
Har du bare brug for et hurtigt overslag på produktet, skal du blot udfylde nedenstående. Vi sender sågar tilbudet på en mail, hvis du har brug for det.
Vi giver også gerne et uforpligtende tilbud på den indledende investering, hvor vi tager højde for uddannelse af medarbejdere, datakonvertering og mandetimer til implementering hos jer. Det kræver dog en lidt tættere dialog.
Få et tilbud