AutoPilot
  • Forside
  • Produktet
    • Timeregistrering
    • Sagsstyring og planlægning
    • Fakturering
    • Analyse
    • Vækst
  • Proces
    • Implementering
    • Uddannelse
      • Kurser
      • Workshops
      • Mentor
  • Integrationer
    • e-conomic
    • Navision
    • Uniconta
    • XENA
    • XERO
  • Nyheder
  • Om os
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Partnere
      • Cadesign
      • eman
      • Land Software A/S
      • PC Software
  • Referencer
    • Testimonials
  • Kundesider
    • Kundefordele
      • AutoPilot Dage
      • Forretningsudvikling
      • Fjern- & hjemmearbejdspladser
      • Skift til hosting
      • Uddannelse
    • Support
      • Host driftsstatus
      • FAQ
      • Hotline
      • Manualer
      • Videovejledninger
      • Versionsnoter
      • Næste version
  • Søg
  • Menu Menu

Bliv fortrolig med den nye ydelsesbeskrivelse i AutoPilot

Skrevet af Rasmus M. Mortensen den 16/11/2018

Retningslinjerne for dokumentation og sagsbehandling har ændret sig på grund af den nye ‘Ydelsesbeskrivelse for byggeri og landskab 2018´. I dette indlæg forklarer vi, hvordan man tilpasser sine beskrivelser i AutoPilot til de nye retningslinjer.

Rediger aktivitetslisten

At efterleve retningslinjerne i den nye ydelsesbeskrivelse i AutoPilot handler først og fremmest om at gennemgå og tilpasse jeres standardaktivitetsliste:

I tilgår jeres standardaktivitetsliste gennem Basisprogrammet > Sagsstruktur > Aktivitetsliste.

Herefter dobbeltklikker I på den aktivitet, hvis titel I ønsker at redigere. Nu kan I ændre titlen og klikke på ‘gem’-ikonet for at gemme rettelsen.

Når I retter på jeres aktiviteter i aktivitetslisten, er rettelserne kun gældende for fremtidige delsager – og ikke aktiviteterne knyttet til igangværende delsager.

Rediger aktiviteter på igangværende delsager

Vil I rette og tilpasse jeres aktiviteter på igangværende delsager, skal I gøre dette i planlægningsmodulet.

Højreklik på den ønskede delsag og klik på ‘Rediger aktivitetsplan’ – genvejen er Alt-Q.

Her kan du redigere i aktiviteterne på en igangværende delsag.

Opret aktivitetsplaner

Nu når I har redigeret og ændret i jeres aktivitetsliste, er det måske relevant at oprette nye aktivitetsplaner.

Vil I oprette en ny aktivitetsplan skal I tilgå Basisprogrammet > Sagsstruktur > Aktivitetsplaner.

I det nye vindue skal I klikke på ‘Tilføj ny’ (det hvide papir), og derefter navngive den nye aktivitetsplan. Efter den er navngivet, klikker I på ‘Gem og luk’ (Ctrl-S). Nu kan I tilføje aktiviteter til den nye aktivitetsplan.

Klik nu på ‘Tilføj ny’-funktionen (det hvide papir) længere nede i vinduet. Her åbner jeres aktivitetsoversigt – og I har nu mulighed for at tilføje aktiviteter til jeres nye aktivitetsplan.

Hvad er fordelene ved at have flere aktivitetsplaner? Følg med her på bloggen og få svaret på dette spørgsmål i næste indlæg!

Del denne side
  • Del på Facebook
  • Del på Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Del på Pinterest
  • Del på LinkedIn
  • Del på Tumblr
  • Del på Reddit
  • Del via E-mail
Anbefalet indhold
Årsreminder 2017-2018
Nye retningslinjer for fakturering til Københavns Kommune
Åbent for tilmelding til AutoPilot Dage 2018
Årsreminder 2018-2019
Nye
  • Vidste du at…? AutoPilot kan e-mail-fakturere20/01/2021 - 12:31
  • Akademiingeniør Svend Poulsen A/S – Projektledelse...22/12/2020 - 11:37
  • Èn medarbejder kan have to salgspriser på samme delsa...16/12/2020 - 11:31
  • Nyheder på Webplatformen30/11/2020 - 09:47
Populære
  • Aarhus Festuge 201531/08/2015 - 14:33
  • Jørgen Korsgaard talte til The Liveable City i London28/06/2016 - 14:14
  • Flere unge prioriterer civilingeniørstudiet04/08/2017 - 11:33
  • Aktivitetsplaner i AutoPilot30/11/2018 - 12:41
Book demo
Få nyhedsbrevet
LinkedIn
AutoPilot Dage
Hotline
Kontakt os
Uddannelse
Få Fjernsupport

Dette site bruger cookies © AutoPilot ApS.

Alle priser er vejledende og angivet i DKK ex moms.

AutoPilot 156 og det nye planlægningsmodul 2 Årsreminder 2018-2019
Scroll to top