Kundeservice på hjemmesiden

Hvis du er stødt på udfordringer eller blot ønsker at blive endnu klogere på AutoPilot, har vi flere løsninger klar til at hjælpe.

 

Hos AutoPilot arbejder vi nemlig konstant på at hjælpe til, at vores kunder fører en sund forretning. Derfor er vi klar til at hjælpe på vores hotline mandag – fredag fra 9:00-12:30 og fra 13:00-15:00 på telefon og mail. Men skulle der opstå midlertidige udfordringer uden for det tidsrum, eller hvis du ønsker en grafisk gennemgang af AutoPilot, er der flere løsninger på vores hjemmeside.

 

Youtube-videoer og manualer

På hjemmesiden findes der et direkte link til AutoPilots Youtube-kanal. Kanalen indeholder gode, oplysende videoer, som vejleder og manøvrerer vores kunder gennem programmet ved hjælp af lyd og grafik. Du kan finde videoerne ved at klikke på ‘Film’ under fanen ‘Kundesider’ som vist nedenfor, eller du kan klikke her.

 

Videoerne guider dig gennem de fundamentale indstillinger i AutoPilot. Således kan du blandt andet få en grundig indføring i, hvordan man laver en ny generel prisliste, hvis der eksempelvis er medarbejdere, der har skiftet priskategori, eller du kan få en gennemgang af, hvordan man tager backup af en SQL database.

 

 

Find vej til Youtube-kanalen
Vælg ‘Kundesider’ og dernæst ‘Film’ for at blive ført videre til vores Youtube-kanal. På vores hjemmeside kan du også finde manualer og svar på typiske spørgsmål.

 

Udover Youtube-videoerne ligger der en række manualer tilgængeligt på vores hjemmeside. Manualerne strækker sig lige fra administration og fakturering til ferie og barsel, og de giver en udførlig beskrivelse af, hvordan AutoPilot fungerer. Støder du på en enkelt fejlmelding, kan du også benytte vores FAQ, hvor vi har svaret på de mest almindelige problemstillinger, som kan hjælpe dig hurtigt videre.

 

Vi hører gerne fra dig i kommentarfeltet herunder, hvis du har indvendinger eller idéer til vores digitale vejledningsmateriale.

Spørgsmål eller kommentarer til denne side? Læg en besked herunder...