AutoPilot
  • Forside
  • Produktet
    • Timeregistrering
    • Sagsstyring og planlægning
    • Fakturering
    • Analyse
    • Vækst
    • Priser
  • Proces
    • Implementering
    • Uddannelse
      • Kurser
      • Workshops
      • Mentor
  • Integrationer
    • e-conomic
    • Microsoft Dynamics Business Central
    • Navision
    • XENA
    • XERO
    • Faktura-Boks
  • Nyheder
  • Om os
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Partnere
      • Beneteau Consult
      • Cadesign
      • Dynateam
      • NTI
      • Land Software A/S
      • PC Software
      • e-conomic
  • Testimonials
  • Kundesider
    • Kundefordele
      • AutoPilot Dage
      • AutoPilot Lounge
      • Forretningsudvikling
      • Fjern- & hjemmearbejdspladser
      • Skift til hosting
      • Uddannelse
    • Support
      • Host driftsstatus
      • FAQ
      • Hotline
      • Manualer
      • Videovejledninger
      • Versionsnoter
      • Næste version
  • Søg
  • Menu Menu

Hjælpen er altid til stede

Skrevet af Blogger den 04/09/2017

AutoPilot er et fleksibelt system med mange funktioner, og vi bestræber os hele tiden på at gøre det så enkelt, brugervenligt og bekvemt som muligt. Dette betyder blandt andet, at vores kunder aldrig er overladt til sig selv, hvis der opstår spørgsmål eller problemer, som kræver vejledning. Vi viser dig vejen til hjælp i og udenfor åbningstid her.

Jeres direkte linje til assistance

Som du nok har gættet, er en af AutoPilot ApS’ store forcer vores hotline. Hotline består af Henriette, Åsa, Zitta og Lene, som sidder klar mandag-fredag kl. 09.00-12.30 og 13.00-15.00 (telefon: 8612 4885, e-mail: hotline@autopilot.dk).

De fire kvinders formål er at hjælpe vores kunder, når det brænder på. Vi ved, at det har en positiv effekt altid at få kontakt til de samme personer, fordi det skaber tryghed og god kommunikation. Det udelukker dog ikke, at hotline dirigerer dig videre til den rigtige medarbejder, såfremt en anden i AutoPilot ApS kan være dig mere behjælpelig. Vores hensigt er nemlig at give dig den bedst mulige vejledning, når du ringer efter hjælp.

Hos AutoPilot ApS tager vi imod mange forskellige spørgsmål, og der ikke to dage, der er ens. Vores hotline-medarbejdere udtrykker en glæde ved dette, da det gør arbejdet spændende og varierende. Selvom vores medarbejdere udtaler, at hver dag er en ny dag med nye spørgsmål, er de dog enige om, at der på enkelte tidspunkter dukker identiske spørgsmål op. Det sker blandt andet i forbindelse med helligdage, feriefridage og de to sidste dage i måneden, hvor det helt store emne er fakturering.

Hjælp udenfor åbningstid

Hvis der opstår problemer uden for hotlines åbningstid, er du som kunde ikke overladt til dig selv. Her hos AutoPilot ApS yder vi også hjælp til selvhjælp via vores kundesupport-side. Her finder du blandt andet en YouTube-kanal med oplysende informationer, der vejleder dig gennem programmet ved hjælp af lyd og grafik. Disse videoer kan du finde på vores hjemmeside under ‘Kundesider’ > ‘Film’, eller du kan klikke her.

Udover vores YouTube-film ligger der en række manualer  og kvikguides tilgængelige på vores hjemmeside. Manualerne giver en udførlig beskrivelse af, hvordan AutoPilot fungerer og kan besvare mange af de problematikker, som kan opstå. Du kan også finde manualerne ved at klikke på ‘Kundesider’ > ‘Manualer’. Da der uheldigvis også kan opstå fejlmeldinger, har vi udarbejdet en FAQ, hvor du kan finde svar på de mest gængse spørgsmål. FAQ’en kan ligeledes findes ved at trykke på ‘Kundesider’ > ‘FAQ’. Vi arbejder hele tiden på at opdatere vores manualer, og vi retter og tilpasser dem løbende. Skulle der være nogle informationer, du mener mangler i vores online materiale, hører vi meget gerne fra dig. Vores opgave er nemlig at sikre den bedst mulige kundeservice for dig.

Del denne side
  • Del på Facebook
  • Del på Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Del på Pinterest
  • Del på LinkedIn
  • Del på Tumblr
  • Del på Reddit
  • Del via E-mail
Anbefalet indhold
Mød vores hotline: Lene
Nyt rapportkatalog i AutoPilot
Mød vores hotline: Henriette
Danmarks bedste hotline!
Mød vores hotline: Åsa
Mød vores hotline: Zitta
Nye
  • Spændende nyheder i ny version16/12/2022 - 12:38
  • Glædelig jul 202205/12/2022 - 12:01
  • Årsreminder 2022-202326/10/2022 - 09:21
  • TimeLog og AutoPilots CEO, Pelle svarer på spørgsmål04/07/2022 - 13:14
Populære
  • Spirende unge tegnestuer i Sydamerika04/06/2015 - 14:45
  • Ny kunde: Baks Arkitekter12/02/2016 - 12:31
  • Arne Elkjær: Kompetent projektledelse skaber trivsel og...09/02/2017 - 09:22
  • Tildeling af ferie og feriefridage for 2018/1921/03/2018 - 12:38
Book demo
Få nyhedsbrevet
LinkedIn
AutoPilot Dage
Hotline
Kontakt os
Uddannelse
Få Fjernsupport

Sitet bruger cookies, se privatlivspolitik © AutoPilot ApS.

Alle priser er vejledende og angivet i DKK ex moms.

Mød vores hotline: Zitta Proces Arkitekter: AutoPilot er værdiskabende for virksomheder i alle stø...
Scroll to top

Ved fortsat brug af sitet accepterer du vores brug af cookies og privatlivspolitik.

OKNej tak

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Privatlivspolitik
Accept settingsHide notification only