AutoPilot er værdiskabende for virksomheder i alle størrelser

Proces Arkitekter har haft travlt siden deres opstart primo 2017 og har på blot et halv år fordoblet antallet af medarbejdere i staben. Jeg fik mig en snak med den ene af de to stiftere, Mark Lund Andersen, om virksomheden, dens opstart og deres brug af AutoPilot.

 

Processen i fokus

Proces Arkitekter blev stiftet af Pernille Klemmetsby og Mark Lund Andersen i februar 2017. Pernille er uddannet arkitekt MAA med speciale i restaurering af bevaringsværdige bygningsværker, og Mark er bygningskonstruktør med speciale i brandforhold. De beskæftiger sig primært med bygninger og forstår vigtigheden af god kommunikation og involvering af kunden gennem alle projektets faser. Derfor er processen – som navnet indikerer – i fokus fra start til slut.

 

En fusion af kompetencer

Pernille og Mark har arbejdet sammen gennem mere end 10 år, og kender derfor hinanden godt. Deres forskellige uddannelser og kompetencer gør, at de hver især bidrager med noget forskelligt til virksomheden, hvilket tilfører projekterne en sund alsidighed. Ifølge Mark er Pernille suveræn til at tage hånd om kunderne og deres behov, mens han selv er stærk i de helt praktiske faser af projektet.

 

FOTO © Proces Arkitekter ApS

 

AutoPilot – en hjælpende hånd i den daglige drift

I dag består Proces Arkitekter af de to partnere samt to bygningskonstruktører. Selvom de kun var to, besluttede de sig allerede ved virksomhedens opstart for at få AutoPilot, da det var et program, de allerede var godt bekendte og tilfredse med fra deres tidligere arbejdsplads. I virksomhedens daglige drift bruges AutoPilot til ressourceplanlægning, fakturering, sagsstyring og timeregistrering, og det hjælper dem til at holde overblik over projekter, ressourcer, økonomi osv.

 

Jeg spurgte Mark, om de havde gjort brug af vores hotline-funktion: “Ja, et par gange har vi ringet ind. Det har fungeret godt. Alt i alt er vi meget tilfredse.”

 

Proces Arkitekter er blot ét af en række eksempler på, at AutoPilot egner sig såvel til store som små virksomheder, og at et godt overblik og proaktivitet er fundamentet for at drive en sund forretning. Vi er glade for at se, at vores program også er gavnligt hos mindre virksomheder og ser frem til at byde endnu flere – små som store – kunder velkommen i AutoPilot ApS.

 

Læs mere om Proces Arkitekter og deres projekter her.

Spørgsmål eller kommentarer til denne side? Læg en besked herunder...