Åbent for tilmelding til AutoPilot Dage 2019

AutoPilot Dage 2019: Sikring af sagsoverblikket

Traditionen tro holder vi AutoPilot Dage i november. Som altid tager vi udgangspunkt i jeres feedback og deler derfor noget af dagen i to spor. Det ene spor er hands-on mens det andet er mere strategisk helikopterperspektiv.

 

AutoPilot Dage 2019 løber af stablen

Den 21/11, kl 9:30-15:30 på Scandic Hotel, Østergade 10, 8000 Århus C

Den 26/11, kl 9:30-15:30 på Scandic Hotel, Sydhavns Pl. 15, 2450 København.

 

Hvad er AutoPilot Dage?

AutoPilot Dage er et forum hvor du møder et bredt udsnit af arkitekt/ingeniørbranchen og hører om hvad der rører sig i AutoPilot, hvad vi arbejder på og hvor vi skal hen. Nogle indlæg vil være i helikopterperskeptiv – andre vil være meget hands on.

 

Vi tager gerne fat på et par håndfaste emner som vi dvæler lidt ved. Vi har tidligere beskæftiget os med Persondataforordningen, dokumenthåndtering, kapacitetsanalyse og debiteringsgrad, sandsynligheds- og akkvisitionssager, slutfaktor, business intelligence og meget mere.

 

Vi ser naturligvis også på hvilke nye releases der er kommet siden sidste arrangement og samler op på nyudviklingen i AutoPilot.

 

Agenda

Indskrivning og velkomst
Nyt i AutoPilot siden sidst, med fokus på Kapacitet, Honorardisponering og Fakturering
Blok 1: Udnyt det nye planlægningsmodul optimalt

eller

Blok 2: Brug Værdianalysen til økonomisk afrapportering

Frokost
Blok 3: Sådan sikrer du kvaliteten i din sagsøkonomi

eller

Blok 4: Gevinster ved at bruge eksterne og interne lånemedarbejdere

Nyt i AutoPilot siden sidst. Herunder ny Ferielov som cloudydelse.
Roadmap – hvor er vi på vej hen?

 

Tilmelding





Århus d 21/11
København d 26/11


Udnyt det nye planlægningsmodul optimalt

Målepunkter i planlægning, alerts, rest og prognose

Best practices, controllerfunktioner

Akkvisition og sandsynlighedssager

Hands on

Brug Værdianalysen til økonomisk afrapportering

Regneregler i Værdianalyse

Samspillet med Igangværende Arbejde

Best practices

Brug faktorudvikling (AF/SF) som dialogværktøj

Op/nedskrivninger

Afrapportering i Business Performance

Strategisk


Sådan sikrer du kvaliteten i din sagsøkonomi

Controlling: sådan sikrer du retvisende tal i sagsøkonomien

Undgå klassiske faldgruber i aftalegrundlaget

Best practices

Resultat/likviditet og fakturering

Overblik over sagsøkonomien

Hands on

Gevinster ved at bruge eksterne og interne lånemedarbejdere

Optimering af arbejdsgange med samarbejdspartnere:

  • Konsortiesamarbejde
  • Projektgrupper
  • Koncernforbundne selskaber

Overførsel af timer og planlægning mellem samarbejdspartnere med AutoPilot

Udveksling af timer med samarbejdspartnere uden AutoPilot

Planlægning af lånemedarbejdernes timer

Dagsaktuel sagsstatus - også på sager med eksterne medarbejdere

Strategisk






 

Pris og afbud

Kr. 2000 ex moms per deltager, for heldagsarrangement samt frokost.

Fakturaer udsendes elektronisk efter arrangementet er afholdt. Tilmeldinger er bindende. Du kan melde afbud senest 14 dage inden arrangementets afholdelse til am@autopilot.dk. Alternativt kan du sende en stedfortræder, hvis du selv bliver forhindret. Udeblivelser bliver faktureret til fuld pris.

Tilmeldingsfrist: 1. november 2019.