AutoPilot er et fleksibelt system med mange funktioner, og vi bestræber os hele tiden på at gøre det så enkelt, brugervenligt og bekvemt som muligt. Dette betyder blandt andet, at vores kunder aldrig er overladt til sig selv, hvis der opstår spørgsmål eller problemer, som kræver vejledning. Vi viser dig vejen til hjælp i og udenfor åbningstid her.
Jeres direkte linje til assistance
Som du nok har gættet, er en af AutoPilot ApS’ store forcer vores hotline. Hotline består af Henriette, Åsa, Zitta og Lene, som sidder klar mandag-fredag kl. 09.00-12.30 og 13.00-15.00 (telefon: 8612 4885, e-mail: hotline@autopilot.dk).
De fire kvinders formål er at hjælpe vores kunder, når det brænder på. Vi ved, at det har en positiv effekt altid at få kontakt til de samme personer, fordi det skaber tryghed og god kommunikation. Det udelukker dog ikke, at hotline dirigerer dig videre til den rigtige medarbejder, såfremt en anden i AutoPilot ApS kan være dig mere behjælpelig. Vores hensigt er nemlig at give dig den bedst mulige vejledning, når du ringer efter hjælp.
Hos AutoPilot ApS tager vi imod mange forskellige spørgsmål, og der ikke to dage, der er ens. Vores hotline-medarbejdere udtrykker en glæde ved dette, da det gør arbejdet spændende og varierende. Selvom vores medarbejdere udtaler, at hver dag er en ny dag med nye spørgsmål, er de dog enige om, at der på enkelte tidspunkter dukker identiske spørgsmål op. Det sker blandt andet i forbindelse med helligdage, feriefridage og de to sidste dage i måneden, hvor det helt store emne er fakturering.
Hjælp udenfor åbningstid
Hvis der opstår problemer uden for hotlines åbningstid, er du som kunde ikke overladt til dig selv. Her hos AutoPilot ApS yder vi også hjælp til selvhjælp via vores kundesupport-side. Her finder du blandt andet en YouTube-kanal med oplysende informationer, der vejleder dig gennem programmet ved hjælp af lyd og grafik. Disse videoer kan du finde på vores hjemmeside under ‘Kundesider’ > ‘Film’, eller du kan klikke her.
Udover vores YouTube-film ligger der en række manualer og kvikguides tilgængelige på vores hjemmeside. Manualerne giver en udførlig beskrivelse af, hvordan AutoPilot fungerer og kan besvare mange af de problematikker, som kan opstå. Du kan også finde manualerne ved at klikke på ‘Kundesider’ > ‘Manualer’. Da der uheldigvis også kan opstå fejlmeldinger, har vi udarbejdet en FAQ, hvor du kan finde svar på de mest gængse spørgsmål. FAQ’en kan ligeledes findes ved at trykke på ‘Kundesider’ > ‘FAQ’. Vi arbejder hele tiden på at opdatere vores manualer, og vi retter og tilpasser dem løbende. Skulle der være nogle informationer, du mener mangler i vores online materiale, hører vi meget gerne fra dig. Vores opgave er nemlig at sikre den bedst mulige kundeservice for dig.