AutoPilot er ikke struktur, men kultur. Implementationsprocessen er derfor fundamental da det er her, at ledelsen kommer på banen og melder klart flag omkring intentionen. Denne proces er vores og jeres garanti for, at en opstart lykkes og en ny kultur kan forankres.

AutoPilot bliver implementeret gennem et skræddersyet forløb, baseret på virksomhedens behov og størrelse. Vi er til stede igennem hele processen og  agerer sparringspartnere når behovet opstår. Konceptet for implementationen er raffineret gennem 300+ opstarter, som er blevet til successhistorier.

Forløbet tilpasses altid den enkelte kunde, men alle implementeringer skal igennem et forløb skåret over denne skabelon:

Konvertering af data

Vi indlæser jeres kunder, sager og medarbejdere så AutoPilot er genkendeligt for brugerne, fra dag 1.

Konfigurering

Vi finder fælles fodslag og sætter AutoPilot op så det stemmer med jeres behov og ambitioner.

SUPERBRUGERKURSUS (ADMINISTRATION)

Udvalgte superbrugere kommer på administrationskursus.

Opstart

Kick-off hos jer, hvor en konsulent kommer ud og hjælper alle medarbejdere med at komme i gang med timeregistrering.

SUPERBRUGERKURSUS (FAKTURERING)

Udvalgte superbrugere kommer på faktuereringskursus.

Faktureringsdag

Vi hjælper jer i gang med at få skrevet de første fakturaer.

AutoPilot kører hos jer!

Vi er selvfølgelig altid klar på sidelinjen med hotline- og konsulenthjælp.